søndag den 12. februar 2012

Det kribler...

..helt vildt for at komme igang med at dele en masse syslerier med Jer - men istedet tager jeg mig selv i at pakke igen igen igen. Rejser til Amsterdam i nat kl. 02.00 og kommer først retur torsdag. Det eneste gode er at fly-tid sagtens kan bruges på at hækle (har planer om bukser med lapper på knæene af hæklede spejl-æg ala disse jeg hæklede som legemad). 

Jeg har den skønne Elsebeth Gynther-bog og der er så mange skønne ting i den, har syet en del af det og nu er det så elastik-bukserne, der står for tur. (Jeg plejer ellers at tegne mine egne mønstre men nu prøver jeg dem fra bogen :)). Så jeg vil pakke videre (carry-on luggage, always - når man rejser meget går man helt Up in the Air-agtig tilværks ala George Clooney og pakker kun the essentials. (som for eksempel tre par sko til fire dage.. just saying...))




Ingen kommentarer:

Send en kommentar