mandag den 27. februar 2012

London, baby

Med fare for at lyde som Joey fra Venner - så er jeg i London, baby! 

Må indrømme jeg ikke syntes det var pissefedt at skulle afsted. Weekenden havde budt på køre-tur fra Viborg til Nykøbing Falster for at aflevere lilleputten. Mine forældre stod klar med stenbidderogn på ristet brød med creme fraiche og rødløg (Nok cirka min yndlingsspise.) Lørdag formiddag overdrag vi pasningen af lillefisen til mine forældre (gisp, oh ve - første han er blevet passet ude EVER (jaaah, jeg er en pylremor, barnet er snart 14 mdr. og han elsker sin morfar)) Så kørte vi til København for prøve brudekjole (uden mand) hos Jesper Høvring på Frederiksberg. Det var 4. gang jeg prøvede korsagen så nu gør vi klar til at sy skørtet. Jeg elsker, elsker den mand og den kjole. Jeg er så møgforkælet for det er simpelthen en luksus, jeg kun har råd til een gang i mit liv.


Manden og jeg havde en FANTASTISK kærestedag med en meget meget tålmodig mand både var med på udsalg i Stof2000 og i Panduro før vi spiste überlækker thai mad på Wokshop i Ny Adelgade! Måms! Så kærestede vi og flettede fingre i Vinterhaven på Glyptoteket før uret sagde at det var tid til at tage ud til min veninde for at dulle. Er der noget jeg har savnet så er det at dulle med tøserne.. Det er såååå hyggeligt. De her sko? Nej, dem her? Er der for meget kavalergang i denne kjole? What, never, det findes ikke!! Kl. lidt for meget over fashionably late stod vi i døren hos vores 3. veninde som holdt 25-års fødselsdag med alt for meget cava. Det var skønt - og tiltrængt. Kl. 5-et-eller-andet var jeg hjemme i seng og kl. 10 vågnede jeg helt perpleks og med tømmermænd. Sjovt, som man glemmer sådan noget når man ikke har drukket i 2 år! (ja, 2 år!)



Bilen måtte jo mod Nykøbing for at hente en rumpenisse, der havde ædt bedsteforældrene ud af huset. (Fantastisk god appetit, den dreng har hvilket resulterede i diaper-of-the-century midt på motorvejen!) og så afsted mod Billund Lufthavn. Det var altså hårdt. Tømmermænd, knugende afsavn af rumpenisse og på vej i fly (mini-skrammelfly fra Cimber Sterling) til London Gatwick. Vi har noget workshop udenfor London, så vi ankom ret sent til Marriot-hotellet og kunne ikke se en hujende fis. Så da jeg slår gardinet fra næste morgen og har udsigt til en fantastisk travbane og 3 smukke heste, som er i gang med morgen motionen, blev jeg sgu lidt paf. Her er helt fantastisk - its a freaking country club med race-track. Hvor er min store hat?


I morgen aften står den på musical (We will rock you) og så en red-eye tilbage til Danmark. Jeg savner min mand, søn, sofa - og ikke mindst kontordage hvor jeg rent faktisk får noget for hånden modsat når jeg sidder i workshop. Så jeg skrotter de sidste to mødedage. And it feels great. Nok er det London, baby! Jeg drømmer kun om Carl-baby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar