torsdag den 3. januar 2013

Retro vs. Lene Bjerre vs. new nordic?!

Argh.. Boligstil.. Vi har jo mulighed for at starte 'forfra' med indretningen i det nye hus - altså ikke at vi kaster alle vores ting ud af vinduet men vi kan sammensætte vores ting i en ny sammenhæng og sætte nye elementer til. Men hvad vælger man så? Jeg elsker næsten alle boligstile, så længe de er gennemført og har noget 'unikt'. Men mit hus skal jo ikke ligne Villa Villa-Kulla meets loppis.

Så argh!!! Det er fandme svært!!

Her kan I se de ting, jeg er dybt forelskede i, i øjeblikket!




Eames Hang-it-All i valnød-udgaven
Kartell sengebord - som vi faktisk har købt til hinanden i julegave


Easy lounge chair fra Ikea


 

 

2 kommentarer:

  1. Alle de ting man skal tage stilling til HELE TIDEN *ha ha* fede ting, jeg elsker natbordene, men de passer ligesom ikke rigtig ind i vores temmelig ufærdige soveværelse :)
    Renovering længe leve!!!
    Tænker at stolen er fed, men bliver man træt af farven????

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også usikker på farven, jeg tænkte den skulle være i lillsøsters værelse til natamning og des lige? (vi samsover de første 5-6 mdr dog)

    SvarSlet