torsdag den 17. januar 2013

Det nye hjem

Årh.. Så faldt alt på plads med det nye hus.. og jeg flasher salgstopstillingens billeder..
Vi vil gøre lidt ved det - troldtækten er jeg ikke sådan fuldstændig vild med men til prisen er det ok - og især da akustikken er fantastisk i et hus med så højt til loftet. Akustik, har jeg så fundet ud af, er ret vigtigt når man har små børn, der kan råbe ret højt !! Så det skal males hvidt. Vi integrere også den indbyggede garage til bolig - walk-in closet og gæsteværelse så vi får 188 kvadratmeter. Årh, det bliver skønt!!  Huset er fuldmuret men med træ udvendigt.


 
 
 
 
 






 

3 kommentarer:

  1. Fantastisk udsigt og super skønt hus!
    Tillykke med det.

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok lækkert ud!
    Stort tillykke med handlen og loftet ork det kunne jeg sagtens leve med, det hele behøves ikke være så glat og sterilt :)

    SvarSlet
  3. Tak tøser - ja jeg glæder mig bare til at putte mine EGNE ting ind i det hus!

    SvarSlet