lørdag den 11. februar 2012

Her er jeg!

Så fik jeg også hoppet med på blog-bølgen.


Jeg hedder Anna, jeg er 24 år gammel, gift med Axel på 32 år og mor til Carl Johannes på 1 år (Dec. 2010). Vi bor i Viborg i en skøn muremestervilla (men drømmer om at bygge selv). 


Jeg arbejder for en stor danske virksomhed - jeg rejser rigtig rigtig meget (ca. hver anden uge pt) så det er en udfordring for hjemmelivet - og alt det kreative, jeg gerne vil sysle om. Jeg syer og hækler  - samt knytter armbånd. Jeg maler også lidt og laver andre sjove projekter. Pt. er jeg mest optaget af at planlægge vores bryllup som skal afholdes i august. Vi er allerede gift på rådhuset men nu skal vi i kirken :)


Bloggen hedder CarlsCandy - ikke fordi min søn får slik, det gør han så absolut ikke, men fordi mine krea-sysler typisk er dedikeret ham :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar