torsdag den 23. februar 2012

Lidt DIY på en torsdag aften...

Vi skal besøge en særlig lille pige på lørdag og hun skal have sine længe ventede julegave og fødselsdagsgave :) Derfor har jeg hæklet et par kort - det er nok ret tydeligt hvilken en, der er til jul :)


Jeg fandt oprindelig opskriften på Kirkesjov: Kirkesjovs DIY Guide

Så er jeg også nødt til at dele min søns fantastisk tegning på noget af-pædagog-pre-udklippet-fastelavnspynt, som han har lavet i vuggestuen som nu er en del af mit stilleben i stuen, er det ikke fint? Billedet er et min mor malede til mig lige efter min morfar døde. Når jeg ser det billede så ved jeg præcis hvad min mor følte og hvordan vores verden var da han døde. Han boede hjemme hos os de sidste 6 mdr. hvor vi alle passede ham - så specielt og fantastisk. Foran står et loppefund til 5 kr - et 'Fruen er i dag...' og så kan man så stille humøret, sur,glad,fornøjet etc. Det sidste er jo Wiinblad, som jeg elsker!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar