søndag den 13. oktober 2013

Advarsel! Politisk indhold kan forekomme!

Så mine damer og herrer, så er der gået valgkamp i den, også i blog-regi!

Jeg stiller op til byrådet for De Konservative i Viborg, og valgkampen er virkelig skudt igang. Det er altså bare virkelig lækkert at være igang igen. Vi er efterhånden kommet over det værste med at få taget billeder til pjecer, forfatte teksten, få pjecer trykt og leveret på min adresse. 
Nu kommer det sjove arbejde; at møde borgerne på gågaden, til paneldebatter og mange andre steder. 

Jeg vil starte med at flashe billedet af min valgplakat. De køer, uha, dem har vi talt meget om. For og imod. De er ægte køer fra Tapdrup, min lokalegn, og derfor besluttede vi os for at tage dem med. Jeg vil gerne tale miljøets sag, Viborg Kommune halter nemlig gevaldigt bagefter. Vores første klimaplanen, nogensinde, er først ved at blive aftalt på plads i disse dage. Utroligt belejligt i forhold til valgkampen. 

Derudover får I linket til en gratis, online, valg-avis - den er selvfølgelig lidt politisk men ellers fyldt med spændende artikler, der kan give lidt indsigt i min skønne by, Viborg - og ikke mindst lidt om vores kick-ass borgmester Søren Pape Poulsen (ham på forsiden) 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar