mandag den 2. april 2012

Påske?

Den, der påske har ikke ramt Frederiskvej.
Jovist, har lillefisen hjemmebragt karse-spiren til vindueskarmen og et par, ja, jeg ville ikke sige pyntede påskeæg for, som I kan se, er det sparsomt, hvor meget decor, drengen har formået at få på. Jeg gætter på, at han nok hellere ville ude for at æde sand og lege med en pind end med en glimmertusch - og det forstår jeg egentlig godt. 

Nej, weekenden har budt på besøg af lillesøster (aka Moster Laura) som har stor-hygget med Carl Johannes, som har været så glad og nem - det er simpelthen så lækkert at han er sådan en fornøjelse at være sammen med. Fræk, ja! Men umådelig dejlig og kærlig! Han trutter en så snart han ser en bar arm eller værre, når vi tumler på gulvet, en stykke bart maveskind - så får man en trutte-prutte tur og han skraldgriner. Min dejlige smile-baby.

Udover det er jeg gået genbrugsshop-amok med søsteren. Barsler måske med en Etsy-shop, primært med vintage børntøj men også andre søde retro-fund... Lige nu prøver jeg komme mig over min søsters GULDfund, denne alt alt alt alt for lækre silkekjole med blonde i den fineste, fineste farve til kun 100 kr!! Den skal være hendes brudepigekjole til mit bryllup men jeg fik lige lov til at hoppe i den.. 
Se, hvor den matcher mine nye Steve Madden sko (som er bløde som handske-læder, havde dem på en aften med mødregruppen - det gik rigtig fint!) Har jo min lækre Jesper Høvring kjole på vej, så jeg prøver at besinde mig, selvom jeg har udtænkt mangen en nederdrægtig store-søster plan for at overtale hende til at forære mig kjolen, f.eks. 'Kan du huske den, der kjole, som Farmor gav mig, da jeg var 8 år, som du ødelagde' eller værre 'Kan du huske den Barbie hårsalon, jeg fik til jul, hvor du trådte på salonstolen 10 min. efter, så den knækkede? - stik mig så den kjole!!!'  



1 kommentar:

  1. Shit mand en lækker kjole(!) og nogen FEDE FEDE smykker (vist i et andet indlæg) - synes da absolut at du bare skal go for it mht en etsy shop :)
    Jeg skal nok besøge den :)
    Tak fordi du kiggede forbi hos mig, jeg hægter mig lige på her hos dig :)
    kærlig hilsen

    SvarSlet