onsdag den 25. april 2012

Midt-i-mellem

Jeg syntes det er lidt svært - den der, midt-i-mellem størrelse. Mellem 86 og 92 - mellem baby og dreng... Toddler, havde de nok sagt i USA - eller terrible two's hvis man er SATC. Jo, nok har han temperament, men mest er han bare SKØN! 


Jeg syntes dog at denne body fra H&M og bukser fra Mads og Mette er et rigtig fint sæt, der passer perfekt til midt-i-mellem størrelsen. 
(jo, drengen har skam også mærketøj men også ganske alm. tøj) 
Det er behageligt og blødt - men ikke pusse-nusset.


Han er vokset ud af Nørgaard bluserne i str. baby - mon ikke de findes i en str. 2-3 år? (nogen, der ved det??) For dem syntes jeg også passer perfekt til denne størrelse og de holder jo for evigt. (næste indlæg må vist handle om drengemode str. midt-i-mellem..)


Det sjove er jo at drengen faktisk elsker faderens headset - de hører tit Nirvarna sammen..



1 kommentar:

  1. Jeg ved det, altså det med bluserne og de findes i str. 2-3 år. Dem har jeg selv været glad for, men nu har jeg fundet et andet og billigere mærke, som er i samme rib-kvalitet (ja måske synes jeg endda de holder formen lidt bedre end Nørgaard). Det hedder vist "Fast" og fås i alle størrelser og mange farver. Nu ved jeg ikke lige, hvor i landet du bor, men i Arvingen på Østerbrogade fandt jeg dem til 2 stk for 160 kr (tror jeg nok det var, er ikke så godt til at huske tal). De har også en webshop.

    SvarSlet