lørdag den 7. april 2012

Hos mormor og morfar


Vi har haft en DEJLIG påske-ferie hos mine forældre. Der er blevet drukket meget rødvin, spist meget gedeost - og skøn lammeskank med hjemmelavet myntegele! Der er blevet genbrugsshoppet, hæklet, spillet spil, læst bøger og rå-hygget - alle batterier er opladede.. 
Smukke smukke tallerkener
Rødvin og tapas af Meyer brød med tomatpesto og gedeost, måms!
En hjemmegjort halskæde til niecen, som havde fødselsdag
Lidt barndomsminder
Lidt påskegult
En Carl, der ELSKER at gå tur (omend det går maarjet langsomt)
Et par hæklede sløjfer på spænder til niecen
Man bliver så træt af påske-ferie
Så glad og så dejlig

3 kommentarer:

  1. Skønt med en veloverstået påskeferie, jeg tænker også ALT for megen go mad (og rødvin), nøj hvor har vi hygget os som rigtige danskere nu gør det :)
    I morgen kalder hverdagen igen, og jeg ved at mine tarme vil skrige af sult *griner*

    SvarSlet
  2. Hej Anna!

    Faldt lige over din blog!
    Jeg ved ikke om du kan huske mig, men det er mig Louise, der kom hos jer da vi var børn? ( Mig der havde ponyen Blomst)! Sjovt at se din blog og hvor voksen du er blevet ;0) Det jo en del år siden vi sidst så hinanden!

    Mvh. Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise, ARJ hvor sjovt!! Glæder mig til at følge med i din blog! Hvor er detdog mange år siden!

    SvarSlet