torsdag den 8. marts 2012

Mint Madness

Jeg sagde jo, at jeg var helt forelset i mint. Jeg er ikke sååå pastel-ramt, men lige mint, syntes jeg, er vildt fin.. Så nu er der billede-spam af mint madness i vores hjem: (og der kommer mere, arbejder, pt på et par puder)


Lidt nyt materiale til DIY's

Den fineste Peter Pan samlebog med klistermærker

En fin mint vest str. 2 år fundet i genbrugen

De fine pølsebakker fra Søstrene Grene. Jeg har også 2 andre farver.

Endnu et genbrugsfund

Et close-up af det fineste liberty-inspirerede silke som min nye genbrugskjole er lavet af.

Kjolen i sin helhed, jeg ved, jeg kommer til at elske den.
Der skal bare findes et fint bælte til taljen.

Kraven og det søde håndskrevne klistermærke,
 hvor genbrugsdamen gør opmærksom på at det er silke.

Carl, ca. 6. mdr i hjemmesyet vest og bukser i mint

Vesten med applikeret ugle på bagsiden.

..og en lækker bambi på forsiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar