torsdag den 15. marts 2012

Interiør på Frederiksvej






Den søde sekretær/chatol er et arvestykke fra min mands morfar.

Min svigermor kom med de fine fugle, som er inspireret af Kristian Vedel-fuglene som vi også har. Billedet var en hurtig tegning med oliekridt - og så en fin maske, min søn har tegnet på som er lavet til faselavn.

Jeg syntes stuen trængte til lidt farver, så jeg tegnede et par blomster, der spiller sammen med farverne i mine afrikanske figurer bragt hjem fra min rundrejse i Afrika
 (Kenya, Mocambique og Sydafrika)

Julegaven fra min søn, produceres i vuggestuen, er det ikke fint?

 Dupond og Dupont fandt min mand i vores lokale genbrug
Jeg havde aldrig selv spottet dem


Så skønne farver! Fra spejdernes spilop-marked til en 5'er hver


Et par smukke dåser, en foræring fra svigermor og et loppefund


2 kommentarer: